Jakie tabliczki informacyjne do urzędu?
Wszelkie organy i jednostki pomocnicze administracji publicznej muszą być odpowiednio oznakowane. Bardzo ważna jest tablica informująca przy wejściu głównym, jaki urząd znajduje się w danym budynku. Równie istotne są tabliczki, dzięki którym petent szybko i sprawnie załatwi swoje sprawy, wiedząc, do jakiego gabinetu i do kogo się udać, dlatego zobacz, co przygotowaliśmy!
- Czym są tabliczki informacyjne do urzędu?
- Jakie tabliczki informacyjne do urzędu będą najlepsze?
- Znaczenie miejsca montażu tabliczki informacyjnej
Czym są tabliczki informacyjne do urzędu?
Wszelkie tabliczki informacyjne w budynkach, pozwalają na bezproblemową komunikację wewnątrz nich, a wnętrze jest wówczas profesjonalne. Szczególnie polecane jest zamontowanie ich w strefie wejścia i na korytarzach przy drzwiach do poszczególnych pomieszczeń. Tego typu szyldy powinny znaleźć się we wszystkich miejscach, gdzie prowadzona jest działalność publiczna, czyli np. w szkołach, sądach, jednostkach policji, a także w placówkach wojewódzkich, powiatowych, gminnych i miejskich. Tabliczki informacyjne do urzędu zawsze muszą znajdować się we właściwym i widocznym miejscu, aby petent nie miał wątpliwości, kto i co się znajduje w danym gabinecie, czy w jakim kierunku podąża.
Jakie tabliczki informacyjne do urzędu będą najlepsze?
Pierwszą istotną kwestią dotyczącą tego, jakie tabliczki informacyjne do urzędu będą najlepsze, jest ich jakość wykonania. Wyprodukowane ze stali nierdzewnej, mosiądzu czy miedzi z eleganckim wykończeniem i grawerem są znakomitym elementem dekoracyjnym, który podkreślają rangę danej placówki. Ich łatwy montaż i wytrzymałość na lata są dodatkowymi atutami. W przypadku petentów niewidomych i niedowidzących sprawdzą się specjalne oznakowania takie jak np. tabliczka brajlowska, która umożliwia im szybkie zapoznanie się z danym terenem i ułatwi poruszanie się.
Znaczenie miejsca montażu tabliczki informacyjnej
Umiejscowienie tabliczek wewnątrz urzędu wpływa na komfort osób pracujących w nim i odwiedzających go. Zaraz po wejściu do obiektu musi znajdować się pierwsze ważne oznakowanie z informacjami, gdzie znajdują się poszczególne działy. Kolejne szyldy to tablice przy gabinetach. Najlepiej montować je na ścianie przy drzwiach do danego pomieszczenia lub bezpośrednio na nich, dbając o precyzyjną, czytelną i dobrze widoczną komunikację. Tabliczka przydrzwiowa powinna być umieszczona na wysokości oczu, czyli ok. 150 cm, tak aby petent bez wysiłku mógł odczytać jej zawartość. Tabliczki na drzwiach należy zainstalować na wysokości ok. 160-170 cm. Jeśli szukasz gustownych i prostych w montażu tabliczek do urzędów, odwiedź nasz sklep. Specjaliści z Grawer Group służą swoją pomocą!